Ako nakupovať

Stav dostupnosti tovaru v našom eshope:

  • Na sklade - Tovar je u nás na sklade, alebo softvér / služby okamžite riešime s výrobcom (nedajú sa fyzicky naskladniť). Odoslanie / vybavenie je zvyčajnie do 1-2 pracovných dní.
  • Na objednávku X dní - Po prijatí objednávky Vám pošleme platobné údaje a po prijatí platby tovar odošleme do uvedeného počtu pracovných dní.
 
Priebežne Vás budeme informovať pri komplikáciách a zdržaniach. U niektorých položiek vyžadujeme platbu prevodom pred dodaním tovaru.
 

Možnosti objednania tovaru:

  • V našom internetovom obchode
  • emailom na info@autodiagnostika.sk

Registrácia zákazníka:

Ak sa u nás registrujete, užívateľské meno a heslo si zapamätajte / poznačte – pri ďalšej objednávke nebudete musieť zadávať Vaše údaje a budete mať prehľad o svojich objednávkach.

Čo mám urobiť keď potrebujem zmeniť údaje v objednávke / doplniť ju / zrušiť?

Jednoducho čo najskôr odpíšte na potvrdzujúci email, ktorý Vám prišiel. Až do odoslania tovaru s tým nebýva problém.

Je možný osobný odber?

Áno v Trstenej, spravidla je ale tento spôsob dodania komplikovanejší, pretože v Trstenej máme len sklad a administratívu, nie bežnú predajňu s klasickými hodinami. Odber si musíme dohodnúť vopred, bežný termín je 0-3 dni. Ak potrebujete k odberu aj konzultáciu / inštaláciu, kontaktujte nás emailom, takéto termíny prideľujeme zvyčajne 1-7 dní po objednaní.

Môžem nakúpiť aj bez registrácie?

Áno, pre nákup v našom eshope nemusíte byť registrovaný.

Ako získam informácie o mojej objednávke?

Stav objednávky nájdete po prihlásení, alebo nás môžete kontaktovať emailom / odpovedať na email, ktorý Vám od nás prišiel.

Máte kamennú predajňu?

Nie, klasickú kamennú predajňu s otváracími hodinami nemáme.

Zvolil som platbu prevodom. Kedy mi budete tovar odosielať?

V prípade, že je tovar z Vašej objednávky skladom, budeme expedovať po pripísaní platby na náš účet. V prípade, že tovar z Vašej objednávky nie je skladom, tak čakáme na pripísanie platby a potom na naskladnenie tovaru.

Chcem nakupovať na firmu, je toto možné?

Samozrejme, len vypíšte údaje firmy. 

Mám v objednávke viac produktov, niektoré skladom máte a niektoré nie. Kedy budete zásielku odosielať?

Po naskladnení všetkých položiek. Ak by ste chceli objednávku rozdeliť, kontaktujte nás.

Je možné tovar rezervovať?

Je potrebné si vytvoriť objednávku, tým sa tovar pre Vás rezervuje.

Nenašli ste, čo ste hľadali? Máte otázky? Kontaktujte nás emailom.