Zvýšenie tlaku oleja - 2.0TDI / 3.0TDI / 4.0TDI (2025)

Medzi jednu zo zaujímavých úprav v našej ponuke patrí aj zvýšenie tlaku oleja pri novších Common-Rail motoroch VW koncernu. Úpravy rozdeľujeme v základe na 2 kategórie - 2.0TDI EVO a 3.0TDI+4.0TDI. Ďalšie informácie:

  • 2.0TDI EVO (približne od 2019) - jednotky MD1CS004, motory DSRA, DSRB, DSUD, DSTA, DSTB, DTUA, DTCC, DTRB, DTRC, DTRD, DTTC, DXRC... Pri týchto jednotkách sa tlak znížil až pri vysokej teplote motorového oleja (okolo 100 stupňov je už nedostatočný) a nižších otáčkach. Obmedzenie tlaku je forma ochrany pred ďalším prehrievaním a pri bežnej nenáročnej prevádzke k tomuto režimu nemusí dochádzať. Zákazníci ale túto úpravu požadujú, preto sme ju zaradili do ponuky cez nášho externého dodávateľa. 
  • 3.0TDI + 4.0TDI (približne od 2015) - jednotky EDC17CP54, MD1CP004, MD1CS014, motory CEKC, CVZA, CZVF, CZVE, CZVA, CZVB, CZAC, DDVF, DDVE, CRTC, DDVB, DDWA, DENA, DHXA, DHXC, CRTF, CRTE, DDXE, DDXC, CVMD, CUEA, CZAC, CZAA, CVXB, DBUC, DHVA, DMVB...

Do 2500ot/min je v týchto motoroch príliš nízky tlak aj keď olej nie je prehriaty, čo spôsobuje pridieranie mechanických častí. Minimálnou investíciou Vám softvérovo upravíme celú problematickú oblasť riadenia, pre všetky prevádzkové teploty. Ak vznikne na vozidle po úprave chyba spôsobená nedosiahnutím nového požadovaného tlaku oleja, dodatočne ho mierne znížime (motor má v takom prípade už príliš veľké netesnosti a jeho servisu sa nevyhnete... len príde možno o niečo neskôr). Výnimkou je len jednotka EDC17CP44 (niektoré 3.0TDI), kde je obmedzenie tlaku oleja spínané jednoduchšie - selenoidom - zapnúť/vypnúť. Upravujeme aj túto variantu nastavením celého režimu (aj pod 2500ot/min) na plný tlak oleja.

Na ukážkovej mape (viď. fotky 3.0TDI) môžete vidieť, že v najhorších častiach zvyšujeme tlak až o 40% (pôvodne 2bar, po úprave 2,8bar). Pre objednanie kontaktujte niektorý z našich partnerských úpravcov.