Emulátor katalyzátora 2
Kód: 784/PRI 784/PRI2 784/UHL Zvoľte variantPodrobný popis
Článok - výber emulátora katalyzátora
MNOŽSTEVNÉ ZĽAVY
Emulátor, ktorý ovplyvňuje spôsob vyhodnocovania zadnej lambda sondy (za katalyzátorom) bez zásahu do signálu / elektrickej inštalácie. Ide o podložku so špeciálnym vnútorným usporiadaním, ktorú nainštalujete medzi výfuk a lambdu. Lambda bude následne vyhodnocovať stav kyslíka inakšie, ako keby bola v priamom prúde výfukových plynov. Táto zmena zabezpečí rovnaký výstupný signál (bohatá zmes), ako je pri originálnej inštalácii sondy s plne funkčným katalyzátorom (aj keď s emulátom ho nemuste mať vôbec vo vozidle). Veľmi jednoduché riešenie problémov s katalyzátorom, za minimálnu cenu.
1. Priamy typ pozinkovaný (na spoločnej fotke je starý typ):
- celková dĺžka (vrátane vonkajšieho závitu) približne 40mm
- predĺženie Lambdy oproti pôvodnému umiestneniu približne +30mm
- štandardné závity M18x1.5
- pozinkovaný materiál
2. Priamy typ mosadzný
- rovnaký tvar ako 1. Nový priamy emulátor, len iný materiál
- celková dĺžka (vrátane vonkajšieho závitu) približne 40mm
- predĺženie Lambdy oproti pôvodnému umiestneniu približne +30mm
- štandardné závity M18x1.5
- mosadzný materiál
3. Uhlový typ (90 stupňov) mosadzný
- dĺžka od výfuku (vrátane vonkajšieho závitu) prbiližne 45mm (vedľa výfuku teda budete potrebovať ešte menej miesta ako pri originálnej montáži Lambda sondy - tá má totiž aj bez závitu cca 70-140mm)
- dĺžka od 90 stupňového zalomenia po koniec (kde sa pripojí Lambda) približne 50mm
- štandardné závity M18x1.5
- mosadzný materiál
Emulátor je určený na odstránenie chýb v riadiacej jednotke motora - málo účinný katalyzátor / nefunkčný katalyzátor, prípadne po jeho odstránení. Funkčnosť zadnej lambda sondy (kontrolnej) je nutná. Ak máte poškodenú zadnú lambda sondu (nie len katalyzátor) pozrite elektronický emulátor katalyzátora + môžete potrebovať aj nahradiť ohrev sondy výkonovým rezistorom (ak má sonda ohrev a zároveň je nefunkčný).