Emulátor katalyzátora 2

Kód: 784/PRI 784/PRI2 784/UHL Zvoľte variant
€9 €12 €18 od €9
Na objednávku 10 dní Na sklade Na sklade Zvoľte variant
Emulátor katalyzátora 2
Zvolený variant nie je k dispozícii. Reset vybraných parametrov.
Množstevná zľava
1 ks
€9 / ks
2 ks = zľava 5 %
€8,55 / ks
3 ks = zľava 10 %
€8,10 / ks
4 a viac ks = zľava 13 %
€7,83 / ks
Ušetríte €0

Detailné informácie

Podrobný popis

Článok - výber emulátora katalyzátora

MNOŽSTEVNÉ ZĽAVY

Emulátor, ktorý ovplyvňuje spôsob vyhodnocovania zadnej lambda sondy (za katalyzátorom) bez zásahu do signálu / elektrickej inštalácie. Ide o podložku so špeciálnym vnútorným usporiadaním, ktorú nainštalujete medzi výfuk a lambdu. Lambda bude následne vyhodnocovať stav kyslíka inakšie, ako keby bola v priamom prúde výfukových plynov. Táto zmena zabezpečí rovnaký výstupný signál (bohatá zmes), ako je pri originálnej inštalácii sondy s plne funkčným katalyzátorom (aj keď s emulátom ho nemuste mať vôbec vo vozidle). Veľmi jednoduché riešenie problémov s katalyzátorom, za minimálnu cenu.

 

1. Priamy typ pozinkovaný (na spoločnej fotke je starý typ):

  • celková dĺžka (vrátane vonkajšieho závitu) približne 40mm
  • predĺženie Lambdy oproti pôvodnému umiestneniu približne +30mm
  • štandardné závity M18x1.5
  • pozinkovaný materiál

2. Priamy typ mosadzný

  • rovnaký tvar ako 1. Nový priamy emulátor, len iný materiál
  • celková dĺžka (vrátane vonkajšieho závitu) približne 40mm
  • predĺženie Lambdy oproti pôvodnému umiestneniu približne +30mm
  • štandardné závity M18x1.5
  • mosadzný materiál

3. Uhlový typ (90 stupňov) mosadzný

  • dĺžka od výfuku (vrátane vonkajšieho závitu) prbiližne 45mm (vedľa výfuku teda budete potrebovať ešte menej miesta ako pri originálnej montáži Lambda sondy - tá má totiž aj bez závitu cca 70-140mm)
  • dĺžka od 90 stupňového zalomenia po koniec (kde sa pripojí Lambda) približne 50mm
  • štandardné závity M18x1.5
  • mosadzný materiál

Emulátor je určený na odstránenie chýb v riadiacej jednotke motora - málo účinný katalyzátor / nefunkčný katalyzátor, prípadne po jeho odstránení. Funkčnosť zadnej lambda sondy (kontrolnej) je nutná. Ak máte poškodenú zadnú lambda sondu (nie len katalyzátor) pozrite elektronický emulátor katalyzátora + môžete potrebovať aj nahradiť ohrev sondy výkonovým rezistorom (ak má sonda ohrev a zároveň je nefunkčný).