ELM327 rôzne typy

Kód: 94/UCS 94/UCS2 94/BLU 94/BLU2 94/BLU3 94/BLU4 94/BLU5 94/BLU6 94/WIF 94/USB 94/USB2 94/USB3 Zvoľte variant
€66 €84 €36 €39 €42 €33 €36 €36 €36 €33 €36 €39 od €33
Na sklade Na objednávku 10 dní Na sklade Na sklade Na objednávku 10 dní Na sklade Na sklade Na sklade Na sklade Na sklade Na sklade Na sklade Zvoľte variant
Variant

 

 

 

 

Detailné informácie

Bezplatné doručenie v EU
pri objednávkach od 100€
95% produktov skladom
štandardné odoslanie do 1 dňa
Skúsenosti a spoľahlivosť
sme s Vami viac ako 16 rokov

Podrobný popis

 

K zariadeniam dodávame okrem slovenských návodov a ovládačov aj voľne dostupné programy (pre diagnostiku podľa OBD2 normy a špecifickú - Fiat/Alfa/Lancia/Ford... Na využitie s programom MultiECUScan môžu byť potrebné farebné redukcie).

 

Použitie podľa systému:

UniCarScan UCSI-2100 Bluetooth (UBT1): Windows, Android, iOS, OBD2, zariadenie plne podporujúce BMW aplikácie: Bimmercode, Bimmerlink, BTool, MotoScan BMW (+moto redukcia 10pin - môžete objednať aj spoločne priamo na aktuálnej stránke). K zariadeniu ponúka výrobca bezplatne program ScanMaster UniCarScan pre Windows. Info k diagnostike BMW TU. Funguje aj s programom ForScan.

Bluetooth 2 (BT2): Windows, Android, OBD2, Ford (s MS-CAN adaptérom), MultiECUScan NIE!, Car Scanner NIE!

Bluetooth 3 (BT3): Windows, Android, iOS, OBD2, Ford (s MS-CAN adaptérom), Fdpf, FAPlite, Car Scanner

Bluetooth 3 (BT3M): ako typ BT3, len je odstránený odpor medzi CAN linkami, aby fungovala komunkácia cez MultiECUScan

Bluetooth 4 (BT4): Windows, Android, OBD2, Ford (s MS-CAN adaptérom), FAPlite, ForScan NIE!

Bluetooth+prepínač 1 (BTP1): Windows, Android, OBD2, Ford (s prepínačom), Fdpf, Car Scanner NIE!

Bluetooth+prepínač 2 (BTP2): Windows, Android, OBD2, Ford (s prepínačom), FdpfELMConfig áno (+pri nastavení rýchlosti 115200 ide aj konfigurácia)

Wifi+prepínač (WP): Windows, Android, iOS, OBD2, Ford (s prepínačom), MultiECUScan

USB (U): Windows, OBD2, Ford (s MS-CAN adaptérom), MultiECUScan, ELMConfig NIE (spojenie funguje, ale na konfiguráciu je potrebná rýchlosť 115200, ktorú adaptér nepodporuje)

USB+prepínač (UP): Windows, OBD2 - môžu byť problémy napr. cez Scanmaster, Ford (s prepínačom), Fdpf a MultiECUSCan netestované, ELMConfig áno (+pri nastavení rýchlosti 500000 ide aj konfigurácia)

USB+Wifi (UW): Windows, OBD2, Ford (s MS-CAN adaptérom), MultiECUScan NIE!

 

Použité skratky:

Windows / Android / iOS - zariadenie môžete použiť na uvedenom operačnom systéme

OBD2 - zariadenie podporuje bežné programy ako TouchScan CZScanMaster CZ a podobne

Ford - otestované s Android aplikáciou ForSys (s adaptérom / s prepínačom) na vozidle Ford Mondeo 2017, pri USB verzii s aplikáciou FORScan

Fdpf - otestované s Android aplikáciou Fdpf na kontrolu stavu DPF filtra (s adaptérom / s prepínačom) na Ford Mondeo 2017

MultiECUScan - zariadenie vhodné pre použitie s programom MultiECUScan (môžu byť potrebné redukcie)

MultiECUScan NIE! - zariadenie je NEVHODNÉ pre program MultiECUScan, buď nám neprešlo spojenie na testovacej jednotke, alebo interný test programu vypísal nepodporovaný niektorý z AT príkazov.

FAPlite - zariadenie vhodné pre aplikáciu FAPlite určenú na kontrolu DPF/FAP u vozidiel PSA

Car Scanner - zariadenie prešlo testom na univerzálnej aplikácii Car Scanner ELM OBD2

ELMConfig - zariadenie sme vyskúšli spojiť cez túto aplikáciu, často je potrebné vybrať manuálne rýchlosť spojenia, nie automaticky

 

Verzie firmvéru - všetky naše modely boli testované a kompletne podporujú príkazy minimálne verzie 1.4, takže nemajú problém s bežnými programami. Typ W1 podporuje všetky príkazy obsiahnuté vo firmvéri 2.2. Verzie uvádzané v popisoch zariadení ELM327 (napr. neexistujúca 1.5 / 2.1) bývajú veľmi často len vymyslené, aby sa zariadenia viac predávali. Bez kontroly cez softvér nie je možné odlíšiť zariadenia so starým firmvérom, na ktorom nebudú fungovať niektoré programy.

 

Zariadenie podporuje všetky bežne používané protokoly:

  • CAN (ISO15765-4, novšie vozidlá asi od 2005 po súčasnosť)
  • ISO9141 (najčastejší u starších modelov pred CAN)
  • KWP2000 (ISO14230-4, staršie modely)
  • J1850 VPW
  • J1850 PWM (hlavne staršie Fordy...)

 

        Adaptér ELM327 je vhodný pre diagnostiku vozidiel s normou OBD2, EOBD: všetky osobné/úžotkové vozidlá vyrobené približne od roku 2001 (benzín) a od 2004 (diesel) ju musia podporovať. Z nižších ročníkov je podpora individuálna, so skúsenosti pracuje koncern VW (diesel) uz aj ročník 2000, americké od 1996... Ďalej niektoré typy podporujú programy ako MultECUScan, ForScan, Scanmaster a TouchScan (s rozšíreniami) - tieto obsahujú aj podporu starších modelov/iných jednotiek pre Fiat/Alfa/Lancia/Ford/Mazda/Opel/Nissan/Toyota. Túto podporu a ďalšie požiadavky si presne overte na stránke výrobcu programu (+ v tomto popis, nie každé zariadenie podporuj všetky Android programy Ford). Niektoré z programov vo free verzii sú aj v dodanom softvérovom balíčku.

 

Pri použití s programom MultiECUScan pozrite doplnkové farebné redukcie. Pre použitie s ForScan / ELMConfig si vyberte verziu s prepínačom, alebo dokúpte MS-CAN adaptér. U vozidiel Ford je prepínač / adaptér potrebný pre množstvo modelov vyrobených od 2003 a vhodný program (napr. ForScan) si jeho prepnutie / pripojenie sám vyžiada. Všetky programy je potrebné objednať z našej ponuky / od výrobcu / cez Google Play... v tejto ponuke je len zariadenie s ovládačmi, prípadne bezplatnými verziami programov.

 

        Zariadením ELM327 je možne v OBD2/EOBD norme diagnostikovať poruchy v riadiacej jednotke motora, mazať pamät závad, snímať+vykresliť merané hodnoty, alebo napríklad aj merať výkon (odvodený, napr. programom ScanMaster cez zrýchlenie automobilu).

 

Väčšina našich zariadení ELM327 je vo vyhotovení, kde je možné použitie aj programu MultiEcuScan (opravený problém s komunikáciou na CAN zbernici).  Ak máte problém so starším zariadením ELM od nás, kontaktujte nás emailom.

 

 

 

Dodatočné parametre

Kategória: Diagnostické zariadenia
Záruka: 2 roky

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola